Jump jump jump

Am so sleepy but rasa nak update laju2 b4 tido.
Remember new year nye resolution xnk design lagi?
Ampeh. Berjaya jugakla menolak few permintaan client tp ada few client yg tak berapa fussy ku ambil je la design. Semua pon existing client yg aku da tau perangai dorg.
3 hari buat settle la 1 blog design teros live. Muahaha. Cpt giloks. Simple je pon.

Simple je la. Sbb akak ni baik n tak fussy. Dia kata apa2 je janji google friendly.
Tp logo tu aku kena tukar sikit sbb akak ni x send logo dia lagi. So temporary pakai font cmtu dulu la.
Korg if nak g kedai jahit dia, g la kat shah alam akan dibuka dlm minggu ni. Dia da lama in this business. Ni kedai kedua dia x silap aku. Whatsapp dia paper hal kie??

Btw sabtu lepas, aku g birthday anak sedara aku kat jumpstreet pj. 
Memula aku pk makan2 je pastu balik.
Hoih rupanya ada aktiviti lompat2 la.
Tua betol rasa tatau ada tempat best cmni.

Sampai2 dahla lambat 15 minit.
Aku da siap awal husband aku lambat siap 10.30 baru nak mandi event start kol 10.30!!
Geram nye aku dia kalo aku lambat bukan main bebel. Dia lambat aku malas la nk bebel sgt sbb aku tak suka down kan mood org. *angel mode*
Mestila akak aku bebel 15 minit kitorg lambat smpai.
Sbb mesti la ada aktiviti yg diaturkan.
Tp xpe. Kitorg sempat je join the fun.
Mula2 aku malu tol nak lompat aku amik gambo je la.
Pastu lama2 eh tak leh jd ni nak join lompat2 la.

Aku malas nk transfer gambar dari phone ke ipad so tgokla gamba yg sedia ada kie. Hehe. Ball umar pegang tu ala2 kena main basketball la mcm adik aku kat belakang. Sambil jump toink2 sambil masukkan ball dlm net tu. 

Pastu ada ruangan lompat saja2 masuk kat kawasan lubang besar.

Umar mula2 ok mood dia pastu dia stress sbb ball dia org asik amik je. Of course la kan. Knr share ngn org lain gak. Pastu dia belum reti jump lg. haha so dia stress la xle jump mcm kitorg.

Mcm2 aktiviti yg knr lompat2 dlm ni kitorg knr main. Section by section. Ada party host yg bagi instruction. Korg knr sporting la baru fun.

Masa da lepas 1 hour umar dah start melalak. Masa makan pon nangis. Nyampah. Naseb akak aku bagi goodie bag dlm tu ada toy baru senyap sikit. 

Time ni tgh cuba tenangkan dia. Boleh je breastfeedkan baby dlm ni. Ada surau. So jgn risau. Tp umar xnk susu pon nak nangis je. -_-.

But we had fun here. Makan pon sedap. Ntah la baper akak aku bayo. Dlm 30 org jemputan dia termasuk kids.

Feeling muda amik gambar bg cmni. Drumstic beso abaikan.

Birthday girl aka anak sedara aku yg baju pink sebelah adik aku tu. Nasya turns 8.

Suka gambar ni sbb umar pon nak try lompat. Umar da nak balik baru mood dia panas sengih2. -_-

Tu cter hari sabtu. Ahad sok sambung. Da ngntuk giloks. Bye.

0 comments:

Post a Comment