My masak lemak

Aritu ada bgtau kan teringin makan udang masak lemak and i made it.
The next day i put egg in the balance kuah masak lemak.
Sedap.

Last week i made ayam masak lemak plak. 
Tambah terung and potato. Oih sedap.
Ingat kan syok sendiri tapi husband ku yg fussy pon cakap sedap.
Lagi kembang idung bila dia cakap kat mil yg aku nye masak lemak sedap.

Rasa nak jump2 terharu tol sbb husband ku mmg bukan jenis memuji or sng terima benda baru.
Fav dia mmg ayam goreng, soto ayam and nasi ayam.
Eh lama plak tak buat soto ayam.
Maybe i shud make soto ayam on monday.

Okiela tu je saja update lelaju.
Aritu dia cakap kari ayam aku sedap sbb selalu aku buat tak pernah perfect cair la aperla.
Kalini perfect. Senang tol xya asam jawa takya biji2 rempah tu nti aku share resepi.
Pastu dia paksa aku beli sayur kangkung kat pasar malam.
First time aku buat kangkung masak belacan pon sedap dia yg kata. Aku rasa pon sedap gak tp aku selalu syok sendiri. So bila dia cakap sedap hoih lega.

Rupa mmg tak mencerminkan rasa tp sedap ok. Hujan aku nk tido dah hehe gudnite.


0 comments:

Post a Comment