When u least expected it...

Was in pain this morning, so duduk kat lantai sambil kepala kat katil, then umar came to me usap2 kepala. Haha teros kurang sikit rasa sakitku.
I guest this is human instinct rite? Sigh dah besar dah umar...
Kalau nak cerita pasal development dia mmg panjang.
Malas. Not tnite. Coz im a bit tired as umar down with flu jap g dia bgun nti merengek2.
Tp td siang macam tak sakit langsung cuma kesian la hingus meleleh gitu. Mood makan pon ok.
Tp aku saje la buatkan dia porridge mana la tau dia xde selera makan. Ok gak dia makan. Habis.
Aku mmg penggeli sikit bab2 selsema ni.
Ada 1 ubat selsema umar jenis syrup so pharmacist tu suh campur ngn air jus sikit.
Sng tol idop. Hehe umar minum ngn rakus jus oren dia.
Dia tatau dlm tu ada ubat.
Pastu nak bersihkan idung dia pakai jenis ubat spray tu punya la payah. Eeee.
Ni mlm aku suh dia main smpai penat. Jap je da tetido ni. Sng kjr. Tp ok kot. Tak dengar bunyi nafas masa dia tido. Tak macam smlm. Semalam dengar dia bernafas tru mulut. I guess tgh recovering la kan?

Ohs bout tday.
Im a bit down petang td.
Rasa mmg malas nak masak sgt tp kena masak. Paham?
Nak masak tatau plak apabender aku nak makan.
Ok la last2 decide for maggi goreng je. Sbb sng n kenyang.
Maggi goreng ayam letak cili padi ngn telur mata.
So paksa diri keluar jap ngn umar g hiro ptg td nak beli telur n maggi je kebetulan stok habis.
Si umar bab jalan kan dia on je. Langsung tak macam sakit. Sabo je.
Siap emo nape kejap sgt jln paksa aku masuk hiro balik.
Aku sampai kena berselawat letak umar dlm carseat dia.
Macam aku culik budak plak. Padahal anak sendiri taknak balik.
Haha naseb aku pakai tudung instant yg wutevs.
So umar tarik2 pon xde hal la.

Tp dlm keter aku suapkan dia pastry aku beli kat hiro.
Teros ok budak tu. Macam2 tol.
Aku sampai rumah je moksu dia da sampai.
Moksu dia offer bawak umar g playground.
Haha rasa bersalah la tu sebarkan virus selsema kat umar.
Okla sementara moksu g playground bolehla aku nak masak kunun nye.
Tiba2 husband plak balik. At 6.30pm. Wau. Amazing.
Husband ku tak pernah balik awal cmtu.
Pastu dia ajak g beli groceries. Tatau la cmne dia baca fikiran aku.
So mohla kita ke ou aeon jap sbb diapers umar pon da nak abes.
Esok n lusa husband akan bz ngn mcm2 kjr.

Sampai rumah 7.30. Takya masak sbb da beli bbq roasted chicken kat aeon td. 
Husband buat potato salad n french bread dip with mushroom sauce. Cukup dah for dinner.
Tp aku makan pon cmtu je takder perasaan.
Of course bersyukur sbb di kala aku down Allah permudahkan hari aku.
Aku kalau down aku cuma nak makan dessert yg sedap. Will be nice.
1 slice pon da cukup. For now teringin red velvet. Sgt2.
Mungkin if rajin sok aku buat. Tp aku menyampah sikt bab buat muffin or red velvet ni sure byk pakai telur. Tgok la esok kalau craving ni masih ada. Bahan2 macam ada kat dapur tu. Kot.

Will be nice if u r in my stomach rite now....


0 comments:

Post a Comment