Menu buka puasa

Smlm aku buat kuew teow goreng.
Puas ati sbb sendiri mengidam. Husband mcm kureng sbb dia kata ada kerang n taugeh baru sedap.
Argh x kira nk mkn gak kuew teow goreng.
Huhu so utk husband aku buatkan dia sheperd pie.
Fair la kan. Cuma penat nye hoii rasa nak tido teros pas makan.
Sbb dua2 pon leceh bab potong bawang n balance rasa and texture.
If you got wut i mean. :p. Amatur mmg camni semua pon susah.
Tp rela aku masak setiap ari dari g bazaar.

Ada udang n ayam dlm kuew teow. Slurp.

Nah ini utk husband.

Boleh plak dia beli kan aku nasi lemak bungkus dia kata nah supper.
Supper nasi lemak??? Pitamm

Semalam gatal belikan playdoh utk umar bukan main excited dia main n bukan main stress aku kemas blik pastu haha. Naseb pagi ni dia da pndai main n x make a mess mcm smlm. Yer kitorg bgun sahur dia pon sibuk bgun gak n mkn. -_- naseb tdo blik pastu.

Korg da settle shopping raya? Aku almost settle blikan anak2 buah aku few baju. Ada rezeki lebih sikit tahun ni compare tahun lepas so kita share la ngn kids. Plus teringt masa kecik how excited dpt baju baru n seluar baru. Pastu catwalk dpn mak abah bila smpi rumah. I hope they will b happy. Bli kat padini je. Semua pon murah. Plus shopping weekdays sng lengang giler. Cuma xle lembab2. Tgok harga, pilih design tros bayo. Kalo umar da start jerit nk turun stroller apa pon tak boleh hihi. Parents sure phm. Tp rasa nk blikan husband gak la. Tgok la tday. Dia tu malas sikit nk masuk shopping mall weekend sbb crowded n pnt bulan poser. Weekend da bz kjr camne tu.

Okla saja update light2 for tday.

0 comments:

Post a Comment