Bukan rezeki

Semalam aku buat bolognese and jemput2 je (cekodok).


Pastu sahur rasa kembang tekak makan benda sama.
Aku rasa sahur aku mmg takle telan spaghetti. Nasi or roti gak kena kat tekak.
Pastu aku da takle telan air milo dah. 3-4 hari minum milo bosan.
So esok plannye sahur nak minum nescafe n tgokla ok tak.

Arini sbnrnye ada cerita.
Lepas bgun tido, settle kan parcel customer, vacuum rumah, sidai kain n kasi umar makan, baru aku pos barang kol 3 ptg. Well ramai giler org.
Selalu aku g kol 12tghari or 1 ptg time bulan poser ni mmg laju je queue. Rupanye ptg ramai gila org.
Pastu singgah petronas jap beli roti boleh plak umar nak pau kindie egg tu.
Aku menyampah dorg ni pon g letak kat area counter harusla si umar mengamuk bila aku xnk belikan.
Rm4 kot! Umar skg obsess ngn surprise egg kat youtube tu.
Padahal dia baru je pau aku ice cream.
So sambil nak ajak si tantrum umar kuar kedai sambil pegang bungkusan roti n ice cream, boleh imagine tak rupa aku camne?
Lagi best ice cream tu end up tertinggal n terjatuh di perjalanan haha sbb aku g letak atas ktr.
Yer la kalut anak buat hal nangis2 cium lantai.
First time ok umar tantrum gitu. Nak jd kan cerita, otw balik aku beli air kelapa, boleh plak air kelapa tu xde isi.
Kelapa muda rupanye. Naseb aku x pregnant. Kalau tak lagi sardis ngidam.
Ni la dinamakan takde rezeki kot.
Balik aku nangis tros whatsapp alip. Gedik kan padahal small matter je.

Alip balik belikan ice cream, and kindie egg untuk umar.
Happy la si kecik tu teros melekat je kat daddy dia -_-.
Arini aku masak ikan masak asam pedas, ayam goreng kunyit n bread pudding.
Xde gambar sbb rushing serve and eyes glue on isteriku luar biasa. Hahaha

0 comments:

Post a Comment