Bila diuji

Malam semalam si umar ni demam.
Tapi smlm nye demam ok tak terok sgt sbb dia still byk bebel before tido.
Harini start bangun pagi td demam pastu aku notice dia tak bgun mlm td for fm, cuak la kan aku.
Tros aku bgun kan dia kol 9 pagi mandikan air sejuk, pakai sleeveless, minum fm and kasi breakfast.
Lepas breakfast baru aku kasi dia ubat demam.
Lepas sejam baru dia active mcm selalu.
Petang bangun dari nap demam balik.
Kali ni mcm lagi terok sbb lepas mandi, bagi makan, bagi ubat demam, demam nye tak turun.
So aku mandikan lagi sekali tadi.
Kasi fm dia tros tido lepas minum.
So aku sponge2 with towel basah every half an hour.
Kesian jugak tido dia terganggu tp biasa la mak2 mana boleh tengok je anak sakit.
Padahal badan aku pon tak berapa sedap ni.
Tekak pon tak sedap.

Cepat baik plz.

Terima berita mengejutkan yg MIL warded sebab lelah dari kelmarin.
My MIL cancer tyroid stage 4.
Jumpa last weekend nampak ok. Tp pelik jugak sbb umar masa nak balik tu jerit nangis2 "maktokk".
Sbb kitorg lepak petang tu tunggu MIL balik tahlil tp da nak maghrib tak balik, so kitorg pon nak gerak le ke damansara sbb sok nye alip kjr kan.
Pastu masa nak ke ktr baru MIL balik dari tahlil.
Umar agaknye tak puas lepak rumah maktok (which i still think umar acting weird), tu yg dia nangis.

I hope nothg's bad.
I hope umar cepat recover demam n active la mcm selalu.
Takpela if mummy penat macam mana pon janji umar sihat.
Esok mummy bwk umar jalan2 naik escalator kie kalau umar sihat.
N i hope my MIL cepat recover.
She's such a strong and kind hearted mom.

Ok la tak leh tido otak pk memacam n nak sponge umar lagi jap g.

0 comments:

Post a Comment