Weekend and some updates

Byk sbnrnye nak update tp taip laju2 sbb ngntuk giler nk tido je ni.
Weekend kali ni agak santai sbb tak balik bangi tp apsal badan aku penat smcm.
Mesti la sbb bila tak balik bangi means aku knr masak la lunch n dinner.
Da masak knr la kemas rumah terus.
Naseb la breakfast takya prepare paper. Beli je n tday breakfast kat luar.
Tp takper aku suka je lepak rumah pastu laki bini buat kjr business sama2.
Tu pon tak berapa produktif sgt la sbb bila badan aku penat mmg kejap je la aku buat kjr.
Or bila aku lapar susa tol nk concentrate buat kjr.
So ni last project website aku buat 2015 no more. Hahaha da byk kali ckp cmni. Harap berjaya la ye.

Btw update on umar tak abes2 pasal wean off progress dia. Korg bertabah la baca if taknak baca pon xpe i tak paksa.




Wah malas sgt ni siap print screen je dari ig ku. Hehe. Btw he slept 3 hours straight dari last tido kol 11pm td. Means it works! Kalo tak setiap sejam da bgun. Tp aku mengsia2 kan plak waktu yg ada sbb tak berjaya settle kan bug website aku buat utk client. Hoih so tido je awal tnite. Lagipon da lapar. Malas nk turun amik makanan blablabla. Otak aku da pk breakfast n nk post barang customer pagi sok. Knr post awal pagi kalo x ptg ramai org tak sker. Pepagi takder org sng sgt nak park n post barang. 

So skg ni kira dia da accept fm. Botol susu ok, sippy cup ok and by normal cup pon dia ok. So aku pon tatau nak focus kat mana satu. Hahahaha mebi normal cup kot. Aku akan train lagi sok lusa tgok which one the best. Btw blog mana aku baca yg dia pujuk n ckp je kat anak dia "awak da besar xle minum dari mummy lagi". Aku buat kaedah tu kat umar mmg tak berjaya langsung. Terus dia nangis beria nak susu lagi adalah siap raba2 tarik baju. Hoih tak sampai hati langsung terus aku kasi la df.

Mmg kena hati kering kan. Tp aku masih ada masa lagi sbb umar baru 1 tahun 9 bulan. Aku mmg tak nak buat drastik sgt pon wean off. Bagi aku da campur fm ni pon da bagus. If wean off ni berjaya pon aku kalau boleh nak dia menyusu 3 session je setiap hari. Pagi after breakfast, ptg before nap and after dinner at nite. Mebi mula2 x strict sgt cmtu will see how tengok keadaan n mood umar la kie. Susah nak ckp since terlalu awal utk predict what will happen next.

Update pasal lain2 nanti la next2 entry. Lagipon kita semua still berdukacita dengan 2 benda kan. Banjir kat pantai timur dan kehilangan pesawat air asia. Takziah pada yang menjadi mangsa banjir ni. Harap tabah hadapi dugaan. Alhamdulillah if any of u dah contribute any stuffs yg ter mampu to those people. The last thg we can do is berdoa that thgs will getting better and they get all the strengths needed to start a new life.

0 comments:

Post a Comment