Thursday

Tday i went to pos office like usual.
I went there almost everyday sampai dah ku kenal dah staff yg handle bahagian pos laju tu.
Arini best sbb sng dpt parking and no giliran pon cpt je.
Abang tu siap tanye aku termiss no ke. Haha sbb aritu aku bengang ada pompuan cina dtg tiba2 amik no aku masa beratur. Duhh so pastu aku ckp la kat staff tu saya da termiss no saya. Nak ckp pompuan tu amik turn saya mcm budak2 gado la plak so wutever la. Dah la masa turn aku tu boleh plak pompuan tu muncul balik blkg aku sebok nak beli flyer mcm aku tgh beli. Deyy tunggu la turn ko bley. Staff tu pon bengang dia suh pompuan tu tunggu turn dia. Mebi muka aku nampak garang kot haha smpai staff tu pon ingat.

So ingt nk tros balik tp tgok muka umar mcm tak puas jalan je. So ok la jom la ke hiro jap topup brg sikit. Nak tu ggu husband balik mlm ni mcm malas nak susah kan dia.
Lately dia byk kjr kat ofis n balik pon da lambat.
So xpela penat sikit now at least mlm nti husband leh rest kan.
Beli la bawang2 sket n ice cream sedap sikit.
Aku nerbes ni nak knr siapkan content wordpress clientku.
Ni kjr tahun lepas ingt da x jd. Jd la plak. Dah lama tinggalkan otak aku da mcm tepu nk pk susah2. Argh sigh rasa nk pulangkan duit dia balik n say sorry. Aku tau boleh buat tp time consume x larat nye.
Aku lebih suka jual2 brg mcm skg. 
Ni kalau wordpress simple2 xpe. Bapak complex sgt2. Aku baru tgok demo da nk juling.
Mlm ni aku try tgok balik la.

Minggu ni rajin aku masak setiap ari sbb mcm aku ckp husband kinda stress kat tmpt kjr.
So biarla dia balik nampak lauk sedap kan hehe.

On umar, proses wean off kdg2 jd kdg2 tak.
Tgok mood aku gak. Kalau rajin aku letakla sos tomato so that umar takmo susu haha. Tp so far ok dia pandai tido mlm n nap ptg sendiri tanpa ngempeng dah.
Kdg2 aku nk cpt aku bfeed je la. Tiba pas bfeed Umar g atas meja amik sos tomato. Haha apakah.

Okla nak masak dinner. mlm ni nak abeskan salmon.
Semoga mlm ni aku berjaya buat kjr2 website clientku.

0 comments:

Post a Comment