Diaper Bag idaman hati

Huhu tengok Puan Hazz buat entry pasal Storksak diaper bag dia yang cantik, teros teringt yang aku lom wut entry pasal ni lagi hehe.

Dari sebelum pregnant lagi, aku termasuk website http://www.petunia.com ni teros jatuh hati ngn collection diaper bag dia. Time tuh aku dah niat nanti if ada anak, im gonna get one!

Sangat berkenan dengan diaper bag yang ni.


Harga seperti yang tertera. Pepandai la convert.
Tp if orang yg jarang bertukar handbag mcm aku ni, kejam mata je la if betul2 nak. Jarang means setahun or 2 tahun sekali je aku beli tuh pon husband yg adiahkan or orang adiahkan. haha malas and kedekots tol nk beli sindrik.
So bila dah berkenan sangat, asik teringt2 je.

Prob nyerh if beli on9 dia cuma shipping to US area.
Sigh sakitnyerh ati. Dah la takder member kat US.
UK adala.
Saper di US nak belikan tak? huhu mana tau time puasa korg balik malaysia, leh la bawak skali.
Mesti cantik if masa raya bawak bag ni kan. Tukar diaper masa raya kat rumah orang pon sure takder masalah kan. haha alasan.

Fine. sbb mcm susah sgt bab shipping, aku pon cuba manage expectation aku.
Aku beli organizer baby diaper bag ni cari kat lelong. Tp link tu mahal.
Aku beli murah je campur shipping RM15. Tak jumpa dah link dia. pepandai la korang carik.
Sakit hati order pink, dapat baby blue.

Aku plan letak je la dlm handbag besar2. Dah beli dah pon.
So tersusun la sket isi kandungan handbag aku kan.
Tp handbag tuh spt tak memuaskan hati je sbb material dia jenis lembik2.
Handbag murah je pon aku beli bukan diaper bag.
Nanti dah isik ngn barang2 baby dlm tu masa baby lahir aku amik gambar kie.
Buat aku rasa nak beli handbag lain la plak.

Sigh ini la yg terjadi if u didnt get the one.
But i wont giveup.
Gonna find way to get the petunia pickle diaper bag soon! :p
or u guys have any suggestion on how to ship that pretty stuff to here?

4 comments:

Hudalatip said...

Amboi sakan kau eh, hehe. Aku dah ada beg oren jenama okiedog tu mmg untuk zara punya so jadikan baby punya kali ni..Tapi aku ada target nak beli jenama okiedog tu lagi satu tapi jenis lain sbb aku suka beli beg besar2, hehe...tapi beg yang kat atas ni memang cantik laa

Rilla said...

Ahhh stress tengok beg cantik.
I pun ingat nak buat mcm u, letak organizer. Currently im using my c&k handbag, bersepah barang dlm tu.

Anak Kajicuaca said...

raikiki! beg tu mcm xmuat ok nak letak mcm2 barang baby.. haha!

Rai said...

Kak Uda: Cantik kan? Harap ada rezeki nk beli soon or alter. huhu meantime pakai je la aper yg ada.

Rilla: I nk beli C&K gak arituh tp takder plak yg berkenan di hati. Bag nyerh je dah 1kg lom letak barang2 dlm tu. huhuhu

Faiz: haha muatlaaaaa aku yakin muatttt sbb dia cantik. :p

Post a Comment