Happy Birthday to my pregnant sister~:p

Happy birthday to my elder sister~
Glad that i know we pregnant quite at the same time. Beza cuma selang 2 minggu je kot. Hehe EDD dia 13/6 eh? EDD aku 26/5.
weee riuh la umh mak aku nanti.
Kitorg berpantang lebih kurang 2 minggu kat rumah mak aku nanti.

gambar time wedding kat JB last weekend

and the best part is sorang mengandung anak laki. Sorang mengandung anak perempuan.
Hah saper nyerh anak laki and saper anak pompuan? aku ke dia?
muahahaha tunggu la yer.
Dia cuma naik beberapa kg je masa pregnancy. Aku? as mentioned before. huhu
Ok la banyak nak update tp later2 kie.

5 comments:

Masya said...

alahai comelnya perut masa mengandung..... tak sabar nak mengandung lagi.. doakan sy pulak.. salam kenal yer...

cha said...

bestnya sama-sama pregant dgn adik. dpt dua cucu la mak u tahun ni hehe

cha said...

eh kakak. adik plak huhu

Hudalatip said...

Thank you..:) Wah aku baru perasan entry ni, 3 hari aku tak bukak blog ok..:)

y i e n said...

kite preggy same dgn kakak ipar kite, beza sebulan.. pon sorang anak laki, sorang anak pompuan, hehe!

Post a Comment