Baby Expo 2013 at PWTC

Husband still outstation.
So mula2 taknak g expo ni plus baca review2 orang for last year, rata2 ckp so-so and jauh kena jalan.
Tp sebab memang takder plan aper2 over last weekend, so aku pon drag adik aku teman g expo ni. hehe.

Aku takder masalah dengan area utk baby expo ni sbb dekat opis husband aku. So kinda tau lalu jalan belakang smer. tho salah2 masuk jalan gak sket2. haha. tp kira dekat sangat la dengan rumah aku. dlm 10 minit je da sampai. aku dok kat damansara uptown n expo ni kat PWTC. so lalu penchala link -> jalan kuching/jalan duta, sampai dah.

 tq adik sbb teman n angkutkan barang2. hehe
n bukan nak cakap aper tp baby ni memang lucky la. haha. parking senang je dpt dekat sangat ngn pintu masuk.

So memang dah expect expo ni tak sebesar kat midvel nyerh arituh. So okla.
Mula2 jalan2 smer booth luh la amik feel.

Then at the end decide utk beli this stuffs:-
1)  combo Autumz strelizer + bottle and food warmer for home and car - RM160 (murah dari on9 one baby world)
2)  breastmilk storage bottles - RM27 kot
3)  breastmilk storage bags- RM9


 haha grab cap ni gak sbb murah RM17 untuk 3 bijik. aku rasalah murah.




Dah tu je aku beli and aku rasa berbaloi grab masa ekspo arituh.
Siap ahad tuh pergi lagi sekali beli untuk akak aku lak sbb dia pon pesan benda yang sama.
hehe since dekat ngn umh aku kan, so aku pon tak kesah je g lagi.
Sekali lagi parking sng sgt dpt dekat sangat ngn pintu masuk.
Kali ni booth yg aku beli tuh da abes dah strelizer tuh. gilerla.
So g la one baby world nyer booth grab strelizer tuh.
Yang best tuh aku pasti sgt strelizer tuh ari sabtu kat one baby world booth harga dia RM165.
Tiba2 harga dia jadi RM160 plak ari ahad.
huhu rezeki akak aku la kan.
So grab cepat2 dpt free voucher RM10 dari one baby world lagi.

So pasni nak beli breastpump. Dalam hati nak sgt medela freestyle sangat2 tp budget agak ketat.
Tho husband kata nk topup budget.
Tp masalahnyerh byk je lagi barang2 baby yang kecik2 tak beli lagi.
hurms nti la tgok budget lagi.
Semoga dimurahkan rezeki la hendaknyer.

5 comments:

- AZIE - said...

murah tue kalo rm160, memg xdpt kat mana2 online yg sy search pun..tgh pk nie nak beli skrg atau masa pantang nti

Asz Miza said...

insyaallah akan murah rezeki utk dpat freestyle..hehehe..

Hudalatip said...

Thank you..thank you. :)

cha said...

wah seronok shopping brg baby kan. amin semga dpt beli brg yg u nak tu :)

Rai said...

Mrs Lurve: Tuhla alhamdulillah, satu benda settle.
Asz Mirza: Amin. hehe tp if betul2 takder budget for dat, rasa nyerh redha je untuk swing.
Kak Uda: No prob beb.
Cha: Amin. hehe

Post a Comment