8 bulan...

Bukan 8 bulan mengandung...
haha 8 bulan kahwin..
by this 8 months, suami dah biasa dengan saya yang selalu mengigau malam2...

kadang2 dia layan..kdg2 dia malas nak layan..
tp arituh saya suh dia kalau saya berckp2 n nangis2 in sleep, just belai2 kepala saya, n tell me at my ears, "everything's gonna be okie"...
surprisingly he really do it, he tell me dat..

hehe tq hubby sebab sabar melayan isteri yang byk berckp sampai ke tidur.
n sabar melayan karenah saya 8 bulan ni.

ngeee sajer je nti saya cuba update lagi kie.
muahs~

3 comments:

ESR said...

suddenly nak ter p ur blog, lama tak drop by. hey i remember there's one time, we went to PKSN kat Mersing (or something like dat, lepas SPM). I slept in the middle of u n anne.tetiba i terjaga sbb i dengar u bercakap (actually u tgh tdo), skali anne yg tgh tdo pon boleh bercakap jugak. scary wokay!

Mr and Ms bOZhiCkA said...

Heee...how romantik...likeeeee...anyway jgn malu follow saya ye bojailuvicka.blogspot.com..saya dah follow awak.. :-D

Puan NisaKhaidir said...

dear, i saw u last weeknd di Nasi Beriani Power BP. I nak tegur u tapi segan! Sebab that time u pandang to the wall. hehehe...
Banyak borong nasi beriani.. hehehe :)

Post a Comment